Saturday, July 2, 2011

seronoknya kena tag


assalamualaikum dan selamat pagi hari

Aku memang suka kena tag. Ok, aku cakap pasal muka buku atau kat kampung nenek aku org panggil facebook. Taglah aku ape jadah lagu sekalipun mesti aku tekan butang ‘like’ walaupun kadang-kadang lagu yang korang tag tu aku tak suka tapi yang penting aku suka kena tag. Jadi, aku press button ‘LIKE’ bukan sebab lagu tu semata-mata tapi sebab aku suka bila kena tag. Sila ambil perhatian.

^______________^

Bagi aku, button ‘LIKE’ tu sebagai menunjukkan penghargaan sebab kat fb tak diwujudkan button ‘SAYA SANGAT HARGAI’ ataupun ‘TERIMA KASIH SEBAB TAG’ jadi button ‘LIKE’ akan mewakili semuanya.kalo bleh aku nak wat double LIKE tapi bla ditekan dua kali, len lak jadinya.*garu-garu kepala

Stop kisah tu. Buka kisah aku kena tag lak. Tadi sejurus selepas pulang dari kerja (sekali sekala skema apa salahnya), aku terus mengadap muka buku and then…waaaahhhh unexpected!!aku kena tag lagu peberet lah..AISHiTERU by zavilia band. (yg mcm lagu kat blog aku ni).layannnn je. Thanks ye kepada si pengetag--> encik azlee skandal

“walau raga kita terpisah jauh

Namun hati kita selalu dekat

Bila kau rindu pejamkan matamu

Dan rasakan a a aku”

Apa motif ya saya ditag lagu ni??

^________________^

*ralat: lagu ni bukan di tag tapi di post di wall. Sekian.

dengan harapan anda mengepost lagi di wall saya

begitulah hendaknya.

kalo hari-hari kena tag, comel bukan??



No comments:

Post a Comment