Tuesday, April 26, 2011

Opocottt..adeh..adehhh

assalamualaikum

Tak nak cecite banyak-banyak sebab tak larat. Kesian aku. Kaki sakit-sakit. Badan pun sakit-sakit. Kepala pun sakit-sakit-pening. Ni sebabnya semalam aku opoccott-adehhh-adehhh dalam bilik air. Tergelongsorrr.Terkejut mak nyah oiii. mase kecik-kecik mak aku x bagi maen papan gelongsor jadi bila dah besar ni mak tak jaga, aku gunakan kesempatan ni maen gelongsor di bilik air.

Eh..eh..tadi kan aku cakap tergelongsor.

Jadinya kalu ade ter kat depan perkataan mestilah tak sengaja kan kan??

Kesian aku.

Naseb baek org tak nampak.

T____________________T

Doakan aku yer kawan-kawan sekalian. Exam ag 2 paper.

Tak larat nak study

p/s: malang memang tak ada bau. Hati-hati walau di mana jua anda berada.

Expect the unexpected!!

Terasa sejuk-sejuk la pulak..huuuhu

No comments:

Post a Comment