Sunday, February 6, 2011

sonoknya bercuti membawa padah

fuhhhh..fuhhhh....akhirnya medan blog berjaya kutembusi setelah sekian lame dibiarkan berhabuk..sori ye encik blog,sy xde byk mase utk anda...ngeheee
maka..tersebutla kisah seronok bercuti di kg pengkalan sentol yg indah lagi permai..
(ehem3..kg aku la 2)sempena raya cina...1 mggu cuti..mgalahkan raya org melayu..pergghhh..maka bermulalah percutianku..keasyikan yg berganda2
n then..dalam keasyikan melayani musim cuti..mcm2 padah aku dapat..
my 1st padah is...mnjadi mgsa letusan minyak panas di rumah pak hassan (bapak ku neh)
huuhuhuh...ini gara2 anak dara msuk dapur..rajin la konon2..kot2 ade yg nk wat jd menantu..kih3..hah..letusan yg pertama dpt dielak (hahhahah...bngga seketika)xtvt goreng menggoreng dteruskan tanpa segan dan silu...xbrapa lame kemudian...jeng3..
..gedebab bommmmm!!!!..letusan yg kedua mula menunjukkan amarahnya..yeahhh..dan aku???
akulah makannnya...setapang minyak panas di muka dan leher..ooohhh tiddakkkkkkkk!!!!huhuuh (bleh jatuh saham nih)..tp mak pesan klo terkena api atau yg sewaktu dengannya...bace doa nabi ibrahim n then sapukan air liur kt tmpat yg kna 2 atau dlm bhsa ksar..ludahkan..shgga rase pedih 2 hlg...yg lucu waktu 2 kakak aku..org yg plg panik n blurr...ntoh ape ubat dy sambar p sapu kat aku...haaaiiissshh...maen redah jerr..tapi mujarab la jgak kan..teda kesan lecur..tapi ari2 seterusnya kesan htam mula terbentuk bebrapa titik di muka...oohh..sgt tdk cantekkk...huhuuhuh(waktu ni x abis2 ngadu ngn mak..ngade2 sket)tp kesan parut muka sempat hlg sblum aku kmbali ke tngjog malim.....satu kepuasan hehhehe..

moral of da story~ank dara jgn trlalu excited didapur....huahahahah

No comments:

Post a Comment