Friday, February 18, 2011

mau cakap apa ni..??



ASSALAMUALAIKUM semua orang!


ape motip love warna warni ni??hmmm...LOADING

korang jangan tanya aku sebab aku pun xtau, aku maen bantai jerk gambar yg

ader.tengok sudahla jgn komplen kalo cakap banyak aku bagi pelempang sorg2

hahah..garang aku ni tp yg penting sweet..sweet kan??

apa mau ckap lagi ni?? aku xkan boleh ckp apa2 bla tibe waktu aku sedih..jadi

sekarang tgh sedih la ni kn? macam ni..


*no pic available*




aku akan kelihatan sgt tidak cantekk ble bersedih..klo nangis mmg amat buruk sbb

2 aku x letak pic..nanti ade yang over sampai nangis2 sambil menekup muka di

bantal busuk...sudah2..skarang jom kta berkenalan dgn encik sebab yg

menyebabkan kita rase sedih mcm nk nagis dgn tdak semena-mena



1. xda duit sampai terpaksa wat part tyme jual naseb kerabu di kedai abe din.
1 bgkus 4 hengget 2 bgkus 8 hengget 3 bgkus kau hitung sediri..


2. esemen byk sangat dan yg amat susah smpai ase macam nk cincang halus2
pastu bg kwn2 terutamanya PIKA yg makan *PIKA mmg sentiasa jd mgsa!



3. putus cinta?? okey..yg ni klo sedih msti ase mcm nk pegi indon tbe2 sbb nak
amk lava gunung berapi pastu nak bom umah org yg tlh mngecewakan kita...ataupun yg ringan sket bg jer pelempang 1 2 3 n 4 klo perlu,,hahah


4. masalah ngn member cth: mmber tbe2 jer diam satu hari xckp hape2 walau spatah..mmg hangin klo dpt kwn cmneh..xda angin xda ribut tbe2 jer tsunami melanda..tp ade kmgkinan bulan tgh kembang...baek cek dulu

5. rindu mak kt kg..yg ni mmg sedih (jom nangis serta merta)..okey jln penyelesaian, call..alamak!!kredit pulak xckup..klo ade kedit pn jgnla dcall mak tyme2 cenggini..jgn cri pasal!da kompom2 para mak mak tgh

tdor...aku??nape x tdo2?? sbbnya ade satu....SEDIH...huhuhuhu

tak apalah..sedih itu sebahgian drp hidup..jd jom kita pakat bersedih sedihan...hak3..

sedih2 pn masih bleh gelak aku ni....nah,itu tndanya aku ni sweet charity...

mau cakap apa lagi ???

nunite_adios_amigos_asbestos!!!


2 comments:

  1. ak cm mangse yg sentiase dianiaya,,,hohohohohohoho

    ReplyDelete
  2. UUIIIKK.HAHHAH.XPA LA KAN..KO
    KAN MMG RELA..HEHE

    ReplyDelete